Första inlägget + inskickade ansökningar

Dags att ge sig in i allt vad bloggandet kräver, jag hoppas ni kommer dra någon nytta av den. :)

Jag har iallafalla påbörjat (som jag ser det) med allt vad det innebär att åka till USA.
Ansökningspapprerna är inskickade till CC.
Jag har börjat, och är nästan klar med att tömma hela mitt rum, då lillebror har bestämt sig för att flytta in i mitt rum medans jag är borta. Jag har även börjat titta på en katt till lillebror, som han ska få som avskedspresent. :)

Planen är att lämna Sverige så fort som möjligt, för att vidga mina vyer i USA, allt tack vare Leila som gav mig denna knäppa idé. (Jag har redan sagt till mamma att allt är ditt fel) ;) Haha.


Så nu sitter jag bara hemma i mitt snart tomma rum och väntar på svar från cc där det står att jag åtminstone blivit antagen till programmet och under hösten får komma iväg.
Och jag ska verkligen försöka uppdatera i den här redan dumma bloggen så ni får hänga med. :)

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Tack tack ;)



Ha en super dag i USA ;)

2008-08-20 @ 18:16:30
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0