2 dagar kvar. :)

Dagarna gar undan. Skola, Thomas sov sa jag dammsog nedervaningen och stadade mitt rum.
Sen hamtade vi upp Linnea och lekte lite till, kakade middag, duschade och gjorde mig iordning nu sitter jag och vantar pa att Christin ska sluta sa vi kan traffas och bara snacka skit. ; )
Kanns sa naturligt allt har nu, att bara ta bilen och kora ivag och att man hittar (nagorlunda iaf)

Men jag ska visst inte skriva vilka jag saknar i bloggen, herre gud sa mycket klagomal...
Ett forslag ar val att jag skriver vad jag vill i min blogg? Och ni andra kan ju skaffa en egen blogg dar ni kan skriva precis vad ni vill? Det ar bara ett forslag fran mig.

Nu ska jag upp pa overvaningen en svang. : )

Kommentarer
Postat av: Becca

hej gumms. Hur går allt. Fråga till din mor om hon läser detta. Varför sitter det en rosa nalle i erat träd på tomten?.Fint men ändå:D

2008-12-23 @ 23:09:48
URL: http://rebeccahe.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallå Becca. Det är en rosa elefant.

Kram Malins mor.

2008-12-26 @ 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0