Fort gar de

Herre gud dagarna gar sa fort!! Slow down please.

Den har dagen har verkligen bara passerat, frukost, playdate med Charlotte och Lilian, skola, leka med Thomas som vagrade sova, hamta upp Linnea och pa vagen dit somnade han saklart! Hem, leka lite till, gora knack (som for ovrigt misslyckades), middag och sen dra till Kaisu (finsk aupair) till tysons for Starbucks och bara hang. och nu sitter jag har och bestammer date med Sara (en ny aupair i McLean, YES!)

Fick mitt underbara paket av mamma idag, du ar saa underbar! Paketen kommer bli superbra till Gunilla och Bruce!

Madde; min telefon funkar utmarkt, dock kan jag inte svara pa sms (for dyrt) och an mindre svara nar de ringer.
Men du ska veta att alla sms sparas och jag tar fram mobilen lite titt och tatt for att lasa de helt underbara smsen jag far fran er alla, aven om de kommer fran storebror som sist skrev: "Hej hopp ! Kram Jonny" aven sa lite som ett sant sms varmer ska du veta. ; ) Vet att storebror min alskar mig! : )

Nu ska jag forsoka ta mig i kragen och trana lite, manniskorna har i huset har ju tagit ut traningsmaskinerna i garaget! : (
Hoppas att de kommer in sa smaningom...

Kommentarer
Postat av: Madde

Då ska jag allt kolla om jag får tag i ett comviq kontantkort o fylla på de med amigos för då kostar minsan sms typ 29 öre eller nått o typ lika billigt o ringa per minut!

Ska kolla upp saken o återkomma haha :p

2008-12-17 @ 08:46:13
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0