Free time :D

Sa ar dagen slut... dagarna gar valdigt fort nar man tanker efter. Nar man vaknar pa morgonen tanker man herre gud en ny lang dag, men nar jag nu sitter har tycker jag dagen bara forsvann?
Vaknade, pratade med mamma pa skype, gick upp tittade pa Ice Age med barnen, Gunilla gick ner och pratade i tele, Thomas skrek och grinade efter mamma i sakert 30 minuter, sen gick vi ner och at frukost. Vi lekte lite med Linneas nya leksaker. Sen nar de tog fram playdough borjade jag lite latt gora iordning pajen till middagen, sen kladde vi pa oss och akte till skolan, lamnade av henne, Thomas somnade inte sa jag prova lagga honom i sangen nar vi kom in, dar lag han och skrek i sakert 30 minuter till efter mamma, men jag lat han ligga, och till slut somnade han, tack Gunilla for att du stod emot att komma upp vet att det var jobbigt. : ) Sa stadade jag badrummet medan hans sov, och gjorde klart pajen. Sen vackte jag upp Thomas som bara ville vara med mamma da, tills vi satte oss i bilen, hamtade upp flickan och akte och handlade lite mat. Hem lyssna pa julsanger och leka doktor, ata mat och sen gick jag av. Jag menar jag har haft fullt upp jag vet, men anda vart tog dagen vagen?
Imorgon ska jag ju ivag pa lucia, och typiskt nog fragade den norska familjen om jag ville sitta barnvakt dar... jag som behover extra pengar. Dock sa jag nej denna gang, for jag vill verkligen ga pa luciataget imorgon. Det ar mysigt nar det inte ar for sa manga, man kommer lixom sa nara alla. : ) Men hon sa att de kommer fler ganger, sa jag hoppas det. : )

Jag trivs verkligen har i DC, med bade mitt jobb, kompisar runt om, alla aktiviteter, och att bara leva livet ! Det har kommer verkligen bli sa super bra. Jul om lite drygt 2 veckor, ska bli riktigt mysigt. Julklapparna ar inhandlade och inslagna. Hittade aven lite julklappar till Sanna sist, jag som inte skulle handla hem. Men ar det supersale sa ar det, och da kan man inte lata bli ! Men jag ska inte saga vad det ar, for det far Sanna se i Januari nar mamma och pappa varit har. Syster far ju ocksa en julklapp och det ska jag inte heller tala om vad det ar, haha! ; ) Jag saknar fotografier!! Skicka foton, hitills har bara min underbara Madde skickat, men jag ska vara arlig och saga att jag har verkligen ingen aning om nar bilderna tagits, var vi verkligen sa fulla? ; ) Haha. Usch usch.
Pa tal om fylla, jag har bestamt att stanna hemma i DC over nyar, blir for dyrt att aka till NY just da. Det far bli till varen.

Laddade just upp lite bilder pa bilddagboken, sa nu kan ni kolla liiite vad jag gjort. Men det gar sa sjukt segt sa det tar sadan tid.
  
Hoppas mamma att det loste sig med biljetterna. : ) men du brukar ju kunna fixa det mesta! Min underbara basta mamma!  

Kommentarer
Postat av: Madde

haha... jag vet typ inte ens heller när bilderna är tagna! haha vet att det är hemma hos Patte o att vi var skit fulla o att vi gick till magget (som vanligt) den kvällen ;) haha.



sakanr dej!

Puss & kraaam!

2008-12-09 @ 10:48:13
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Mamma

I dag hoppas jag att vi alla som läser bloggen

kommer i håg att gratta MALIN på namnsdagen.

GRATTIS GUMMAN FRÅN DIN MAMMA

2008-12-10 @ 11:01:51
Postat av: Becca

hahah båda inläggen ihop känns bra. Vad säger mamma nu?:D Grattis i efterskott på namsdagen:D

2008-12-10 @ 16:54:58
URL: http://rebeccahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0