Fullbokad

Helgen har varit fullbokad fran fredag till sondag! puh, antligen over (?) Haha.

Fredags var det lucia i HOS, tva stycken. Sen akte Tessan med mig hem och vi satt och latade oss och tittade lite pa film, efter en tur ner till cvs saklart. ;) haha. Sen lordag drog vi till Tysons for att handla lite pa disney butiken som hade sale! Och de blev ett par skor till Sanna, usch maste sluta handla at henne... tur att hon inte kan lasa sa hon vet vad hon far... ;) Haha. Sen letade vi ratt pa IKEA efter lite om och men, felkorningar hit och dit. Tessan ville ha kottbullar, sa vi at och roade oss lite dar. Sen akte vi vidare till Potomac for lucia. Tidiga som vi var akte vi till Starbucks och mos, sen lussade vi en gang, for att sedan bila ner till HOS igen. Sen tog vi caben hem och sov! Sondagen har Tessan spenderat i McLean.
Jag jobbade mellan 12 och 4, sen skjutsade jag hem Tessan och at mat. Sen begav jag mig annu en gang till Potomac for att lussa, denna sista gang som lucia pa en privat fest. Och herre gud sa husen ser ut dar alltsa, stora som slott!
Nar vi sjong sa grat folk, (for att det var vackert?) sen fick vi mat dar, och vi satt och pratade och hade supertrevligt. Fick aven 40 dollar for besvaret och det tackar man inte nej till inte. ! ;) haha.

Nu ska jag badda min sang och sova :) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0