God Jul

Nu har ni i Sverige julafton, utan mig.

Jag sitter har i Washington DC klockan ar bara 8.55 pm hos mig.
Uppesittarkvall med mig sjalv, och min vardfamilj. Imorgon ar den stora dagen, iaf for mig och min familj har. Barnen ska komma ner och vacka upp mig och sen ska vi ata frukost och sant tillsammans. Och sen ska vi bara mysa och leka hela dagen, det kommer lite folk over och sen ar det middag och julklappsoppning.
Usch, medan jag nu skriver detta rinner tararna ner for mina kinder och jag insag att jag verkligen ska missa min forsta jul med familjen och att vi enbart kan halla kontakt via datorn.
Jag hoppas att det blir battre nar morgondagen faktiskt gryr.

Christin ringde och bad mig folja med till ett nytt mall, och det passa perfekt. Tack vannen! : )

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4064166.ab

Becca; den rosa lilla nallen i varat trad pa tomten kommer fran i somras. Nar jag och mamma rensade vinden och vi ville inte slanga bort de. Sa om du tittar riktigt noga nasta gang tror jag minsann det sitter en ekorre dag nagonstans ocksa? Och kanske om du har tur sitter dar ocksa en hundvalp. Haha, alskar min mamma for alla sana smasaker som man bara minns och kan skratta at! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

GOD JUL Malin! Det blir säkert massor av jular med din familj här hemma i framtiden, men kanske bara en jul med din nya värdfamilj. Njut av den och de amerikanska traditionerna!

Julkramar från Marie med sina småkillar

2008-12-24 @ 15:29:31
Postat av: Tessi

God jul gumman! Ha det bäst så hörs vi snart! Puss

2008-12-25 @ 00:38:48
Postat av: Becca

hahah va bra:D de ska ja kolla på nästa gång. God jul

2008-12-26 @ 22:00:49
URL: http://rebeccahe.blogg.se/
Postat av: Madde

Heeej my rockstar!!

Gud vad du shoppar heela tiden, man verkar tjäna bra som au pair ;) haha.

6 månader typ sen SYNS VIIIIII!! :D

Puss & Kram!!

2008-12-27 @ 17:40:32
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0