Tack! : )

Forst vill jag tacka min underbara mamma som sa gulligt skickade mail till mig redan igar, for att vara forst att gratta mig pa namnsdagen, och skams pa er andra som inte gjort det!!!!

Idag har vi haft playdate med Charlotte och Lilian pa morgonen, sen skola, torka lite spya efter Thomas som inte ville sova, och sen har vi bara lekt i kallaren hemma. AC ar som sagt back in town,  och imorgon beger hon sig hem till Sverige, for att atervanda i Januari? Haha, hoppas det! : D

Dagarna flyter fan pa snabbt nu alltsa, tva veckor till jul idag och imorgon kommer mormor. : )

Mor, far och lillebror kommer ner den 26 Januari, och jag har massor att visa er! : D

Saknar alla dar hemma superduper mycket, aven fast jag inte sager det (eller skriver det) varje gang...
Men jag vet verkligen vilka min kara vanner ar, och att ni vantar pa mig... ; ) Haha.

Hoppas familjen Sailers blir friska, sa mormor inte behover ta hand om sjuka barn...
Och hoppas det gar bra for dig Madde vannen, wish i could be there for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0