Underbar dag :)

Idag borjade jag 8, och Gunilla skulle ivag sa vid halv 10 gav sig aven Bruce ivag och jag blev sjalv med barnen.
Thomas skrek i 40 minuter, over allt. Stackare.... jag och Linnea trottnade pa att lyssna pa honom sa vi satte oss i bilen efter lite packning och gav oss ivag till Tysons. Val dar lyssnade vi pa en kille som spelade gitarr i playgrounden, och dansade och hade jatte mysigt. Sen at vi lunch och efter det at vi milkshake : ) Sen skulle vi ga titta pa tomten, men han var tyvarr och matade sina renar just da, sa vi fick strunta i det. Men vi hade mysigt iaf. Sen akte vi hem och lyssnade pa mera musik och lekte med play dough tills Gunilla kom hem igen, lagade lite taco och at. Sen borjade Thomas om igen, och bara skrek och visste inte vad han vill, stackarn han hinner inte bli frisk innan han gar nerat igen...

Det roligaste var nar jag ringde hem i bilen pa vagen hem; Forsta gangen svarade Sanna (formodligen) sa jag ringer upp och pappa svara och jag sager; "Hej, vem var det som svara forra gangen egentligen" Pappa svarar jattesurt; "Vada spelar det nagon roll eller?" Haha, pappa stackarn horde inte att det var jag. ; ) Sen prata vi lite, pratade med Sanna som inte kan vara tyst och avslojade lite hit och dit ; ) Hon ar min lilla skvallertant minsann! Haha. Emil var inte jattepratglad men mormor forklarade att du varit i centrum med Basse och atit en superstor glass, sa det ar lugnt killen.

Nu sitter jag och vantar pa tjejerna, de vill till tysons, sa jag far val aka med da... haha. Sen ska vi ha lite pepparkakor och glogg. Imorgon ar det lucia och sondag ocksa! Det borjar kannas som jul. : ) Saknas bara sno, och det kommer nog inte till jul som det ser ut.

Grattar aven "farmor" Barbro pa namnsdagen, for vi har fortfarande den 5 december. : )
Och ni som laser det har den 6 december, grattis Niklas ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0