2pm-8pm

Vaknade vid 9, gick upp och åt frukost. Töntade mig vid datorn och fixade lite på rummet.
Gick upp igen vid 11.30 för att äta lunch, sen åkte vi med Linnea till skolan och jag och AC skulle till banken, men på grund av denna dumma veteranernas dag var den stängd... Hoppas verkligen inte jag får betala 35 dollar extra bara för att det saknades 2 eller 3 dollar på kortet, så imorgon måste jag ner till banken så fort jag vaknar och flirta till mig lite tur. : )

När vi sedan hämtade Linnea stannade vi kvar lite i parken, sen åkte vi till vårat Starbucks där det var sång och lek för barn mellan 4 och 5 pm. : ) Det var mysigt, så det ska jag försöka fortsätta med.
Kom hem, då stod middagen på bordet. Idag var det fisk, med ris och en salsaröra, yummie! : )
Jag lekte sedan lite med barnen innan det var dags att bada, idag gick det riktigt bra och jag klarade allt själv, tränade 45 minuter, och nu sitter jag och slöar framför tv:n. Pratade med Tessan nyss, hon befinner sig i NY nu, och snart kommer hon hit! : )

Dagens låt går till min underbara vän Madelene som alltid skickar små fina sms, kommenterar bilder och blogg och alltid finns där! : ) Tack vännen, jag lovar dig här och nu att när jag komme hem blir det förfest i jacuzzin... ; )
För att lyssna på din låt, tryck på play på en blåa ipoden här bredvid. : )

Kommentarer
Postat av: Madde

Åååh gumman jag blir helt rörd!!'

Haha nu längtar ju jag tills du kommer :p

Inte efter dej utan efter förfesten i Jacuzzin ;) haha.

Och Magget efter de!!!!



Kär i en ängel, vår låt <3



Puss på dej gumman!!

2008-11-12 @ 15:42:30
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0