American fotball

Kom hem hel igår, efter ytterligare en färd på rout 66. : )

Började jobba 2, väckte Thomas åkte och hämta Linnea från skolan, vi stannade även kvar idag och lekte lite i lekparken innan vi åkte hem för att leka ytterligare lite innan maten. : )
Sen tittade vi på youtube på en massa roliga klipp! Haha barnen dansade och hade jättekul och minst lika kul hade vi som tittade på... ; )
Sen hoppade barnen ner i badet, det hela gick bra tills Thomas fick en leksak i huvudet och ville till mamma, vi borstade tänderna och dansade lite till på Thomas rum. Sen passade jag på att bada och göra mig fräsch igen, läste lite i Magdalenas bok den är bra, men jag vet inte om jag orkar läsa mer. Allt är så hemskt och jag orkar inte tänka på sånt nu.

Jag skrev ner alla tider och platser för lucia till Gunilla, och fick även en lektion i hur man spelar americans fotboll av Bruce, han verkade hel nöjd att någon för en gångs skull tittade med honom, haha.

Börjar inte förens om 4 timmar... vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Läsa lite teori, och försöka hitta några bra klasser att läsa mina 6 credts värkar ligga närmast. : )

Fick mitt paket igår av mamma, åh vad ni alla är gulliga där hemma : )

Shopping från VSEn av helgens bästa bilder! :) Eller bilar...Inte fanns det kepsar till mig inte...bara sponge bobPaket från Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0