Ensam med barnen

Från klockan 8 imorrse var jag ensam med barnen för Gunilla skulle iväg och operera sig och Bruce skulle till jobbet.
Linnea sa inte så mycket, medan Thomas grät tills han spydde... Annorlunda.
Till slut kom han över det, och vi åt frukost för att sedan gå över til Mia som skulle ta Linnea till pre-school.
Jag och Thomas stannade ute och sedan gick vi till parken. När vi sedan kom in var det lunchdags, och sedan somnade han faktiskt.
När han vaknade lekte vi lite sen var det dags att åka och hämta Linnea och Mia i pre-school igen. : )
Så nu har jag slutat, och sitter och töntar mig framför datorn.

Ska göra lite mat idag, blir nog lite quesadillas. : )

Kommentarer
Postat av: Leila

Åh Quesadillas, min favorit! :D saknar

2008-11-04 @ 22:38:10
URL: http://leilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0