Erica! :)

Igår begav  mig till Erica, South Riding. Bondvischan, ja visst. ;P
Följde roud 66 för att sedan svänga av, kom inte fel en enda gång, dock trodde jag verkligen att jag kört fel när husen började ta slut. Men till slut hittade jag Ericas hus. Vi satt och snackade, åkte en runda här i South Riding men åkte snabbt hem igen och la oss och titade på tv. Jag somnade ganska fort efter en lååång arbetsdag, suck.
Vaknade dock tidigt imorrse, Erica sov. Till slut hörde vi alla på övervåningen och även Erica vaknade, frukost och sedan kom Ida, och vi begav oss till shoppingcentrumet. Efter en hel dags shopping sitter vi nu här och töntar oss lite vid datorn, och fotar allt vi shoppat.
Imorgon beger jag mig hemmåt igen, för att sedan jobba 2-8.

Får bli en bättre uppdatering imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0