Förändring... ;)

Oj ursäktar för dålig uppdatering. : )

Lördags åkte jag till Tessan i DC, kom in till en helmysig familj. vi åt kalkon och bara pratade, bestämde oss sedan för att bege oss till tysons för att gå på bio. Vi valde Max Payton, usch vad dålig den var, en riktigt dålig kopia av Bourn-triologin... så om den inte kommit ut i Sverige så gå inte på den! Och ni stackare som sett den, feel for you. : /
Men hela konceptet var trevligt. Åkte hem, möttes av fest, Bruce AC och Sandra var på väg ut, alltid kul att träffa på folk som är lagom förfriskade ; ) Gick och la mig.

Jobbade 9-4 på söndagen, sen begav jag mig till Tessan igen för att gemensamt åka metro till luciaträningen.
Jag, Tessan och Zandra satte oss längst bak, big mistake! När vi satt oss ser vi en man med extremt stora fötter.. och då pratar vi inte stora som i typ 46:or utan svullna som att han har "elefantsjukan" usch, som tur är har han en filt så vi ser bara fötterna, men när han sedan börjar plocka av sig filten blev det för mycket! USCH!
Väl där, 20 minuter försenade var det jättmysigt. Det kommer bli jättebra : )
Sen tog jag och Tessan metron hem, sjukt kul. Vi trodde vi åkt för långt men icke då var det fortfarande 7 stationer kvar... haha. Sen tog jag min lilla bil hem från Tessan till mig.
Väl hemma igen var jag trött, och ville bara lägga mig och titta på tv, men icke nu har jag bytt rum och ingen tv... : /

Idag har jag jobbat 2-8 igen. Gick bra, och sen kände jag att jag skulle göra något åt håret och AC har ju gett mig ett kit med slingor. : ) Så jag provade, och visst blev det blont. ; P
Ni som tyckte jag var blond förut, haha ni kommer dö av garv. ;P Och ja mamma jag gjorde det själv...
Ska blåsa håret nu så jag ser hur det ser ut. : )

Imorgon ska vi på fieldtrip med Linneas skola, så jag börjar vid 1.
Ska försöka ta en bild på mig så ni får se. ; ) Men kanske lika bra att låta bli.
Och nej Emil (aupair) jag blev inte orange...


Föresten, är lite nyfiken bara; vem läser min blogg först?
Jag gissar på att systeryster min sätter på datorn på jobbet och kollar bloggen det första, men vad vet jag? ; )

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hej vännen det låter som du har haft en trevlig helg puss

2008-11-18 @ 06:50:11
Postat av: Mia

Klart att det är jag.. 07,20 varje morgon... så nu får du allt uppdatera.. blir ju besviken när det inte finns något;-)

p o k

2008-11-18 @ 07:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0