Halloween middag i DC

Fick igång internet på min dator nu så jag passar på att skriva. : )

Halloween middag och dayoff. skönt att vara ledig, inte gjorde jag någonting, tog ett bad, tränade lite och gjorde mig i ordning. AC sa åt mig att ta metron medans Gunilla sa att jag skulle köra! Så visst med en karta i handen satte jag mig i miatan...
Körde egentligen bara fel en gång och å pga att skylte med gatunamnet ramlat ner och låg på marken...Dock gjorde jag bort mig genom att parkera och inte  ut nyckeln, hade helt enkelt glömt att lägga i parkeringen (p) på bilen. Men det löste sig det också till slut. Mimmi och familjen was awesome! Jättegod mat och supertrevligt sällskap, tyvärr ingen dricka då jag körde och skulle upp och jobba. vägen hem var desto mer svårare, då jag var tvungen att vända på alla riktningar, ville bara stanna ringa mamma och be henne hämta mig,men insåg att det aldrig skulle gå om jag ska klara av det här i ett helt år. Så jag läste om kartan och kom till slut hem till två vilsna själar... AC och Bruce tycktes ha blivit utelåsta och hade väl druckit en och annan corona för mycket och helt enkelt glömt hur man slog in koden för garaget. Kom in, hoppade i säng men gick upp för att vrida tillbaka klockan en timme.

Underbar kväll helt enkelt! Tack Mimmi + familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0