Halloween!

Igar var de da antligen halloween, som alla barn langtat...Haha jag ocksa faktiskt.
Jag och AC valde att ta barnen till Tysons pa eftermiddagen for lite jippon, inge roligt sa vi gick och at istallet och sedan akte vi hem for att kla pa oss och forbereda oss for trick or threat. : )
Hur mycket barn som helst och hur manga hus som helst.. haha awesome!
Traffade en annan aupair, tysk saklart som faktiskt bor pa min gata. Hon har varit har i tva manader och bjod med mig ut med sina kompisar till Georgtown under kvallen, sa jag akte med dit for att titta pa alla manniskor och deras drakter.
Haha det var saa coolt! Folk gick verkligen utkladda som vad som helst, allt fran duschar till bananer, pirater, bebisar, toaletter, knarklangare? haha ja verkligen allt. Sa vart att aka med och titta!

Vi lekte aven med trolldeg som vi bakade, barnen tycktes gilla det till slut sa det far bli flera ganger.

Idag ska jag pa halloween middag och hoppas pa att fa en trevlig kvall. : )

Lagger upp lite bilder fran igar. : )

HusetVi traffade Wall-e och Eve!!! :DJa han var ocksa med. :)

Glomde jag saga att vi gick ute i t-shirt och solade igar? ; )

Kommentarer
Postat av: Madde

Heej Gumman!

Gud vad du får vad med om roliga saker! Hoppas du fortsätter ha det lika bra! :D

Sakanr dej massor!

Ouss & Kram!

2008-11-01 @ 18:37:43
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Rickard

Hej hjärtat jag sitter och läser på mobilen att du har haft det jätte roligt jag hoppas du får en trevlig kväll gumman vi hörs puss älskar dig massor

2008-11-01 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0