Helgen :)

I lordags hamtade jag upp Tessan vid 12 och sedan akte vi hem hit, tittade lite pa film med barnen. Jobbade som sagt kvall. Gunilla och Marie lamnade huset, jag tog barnen till badkaret, laste lite och sedan fick Bruce natta de. : )
Sen satt jag och Tessan med Bruce och Jocke och lyssnade pa deras daliga skamt : P Haha.
Nar AC kom hem vid 10, drog jag och Tessan till Tysons for att ga pa bio. Slutade med Role Model och den var grymt kul! Tessan sager bara; "Say whispering eye" ; ) haha, doog verkligen av skratt.
Ner till CVS dar jag lovat Tessan att visa medlet som tog bort harfarg i haret, hem och prova. Tessan vill som sagt bli blond igen... sa vi provade. vid 3 la vi oss och somnade bada tva pa en gang.
9 vaknade vi bada tva och bara; oj vad tyst det ar. Upp iaf och borja med hennes har igen. Sen ivag till Tysons dar vi motte upp Erica med vanner, shopping och starbucks.... hem igen for att farga haret annu en gang, denna gangen blont, funkade inte som vi tankt oss... Bilen till metron, metron till Greenbelt och luciatraning. Hemskt kul. : )

Somnade som nar pa en gang igar nar jag la mig. : ) Och vaknade vid 9.15 imorrse. Ledig tills pa onsdag.


Idag har jag varit nere pa banken iaf och fixat mitt bank statement sa de kommer i december nagon gang. : )
Sa da kan jag ta korkort, antligen!

Ska forsoka stalla mig pa traning ikvall. For imorgon har jag inte tid da det ar sightseeing runt DC med Gunillas kusin och hennes man, helt underbart att jag har san "tur" och far folja med lite overallt kunde nog inte fatt en mycket battre familj : )

Och for mammas skull:
Helgens middagar bestod av:
Lordag; pommes med quesadillas och b-sas (for Tessans skull, sa hon fick b-sas) 
Sondag; mcdonalds da det var stressigt att hinna efter shoppingen och innan vi skulle till lucia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0