I have a wish, make it come true please?

Nar ni laser detta har jag varit hemifran en hel manad helt sjalv!
Visst ar jag lite duktig anda, har fatt lite positiva kommentarer fran folket dar hemma som absolut inte trodde jag skulle klara forsta manaden, men visst! : )

Jag har an sa lange bara onsdag den 19 har. Har precis slutat min arbetsdag for idag. Borjade 2 som vanligt och slutade nu vid 8. Dagen har varit bra, kall dock, suck. Men det blir nog battre, fick dock hora av Gunilla att det formodligen ska bli den kallaste vintern pa typ 50 ar! Kul att man ar har? Haha.

Rummet borjar kannas som mitt, dock vill jag onska mig en sak i julkapp av er alla dar hemma och det fotografier! : )
Jag har en massa vaggar och ramar och fullt med tomrum, sa nu vill jag att ni skickar over lite fotografier pa er, sa fram med kameran och fota! : ) Snalla!  Annars vet ni att bilderna fran avskedsfesten ar de enda jag har med mig, och lite familjebilder och om ni inte skickar nagra far jag helt enkelt printa ut de och de bilderna ar lite mer avslappnade... om vi sager sa. ; ) Haha.

Imorgon jobbar jag 9-4 gott folk. : ) Sa om ni inte hor nagot fran mig pa eftermiddagen/kvallen forstar ni nog genast varfor. Men efter 22 nagon gang dyker jag nog upp pa msn for lite uppdateringar. Tills dess take care : )


Hoppsan, glomde beratta vad dagens middag bestod av;
Idag at vi potatissoppa och brod med skinkrora :)
Och dagens kommentar som idag kom fran Thomas och AC
AC fragar Thomas i bilen:
AC; "Thomas were have you patient gone away?"
Thomas: "Oh AC its right here."

Kommentarer
Postat av: Madde

Jadu Malin... Jul snart ;)

2008-11-20 @ 09:36:21
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0