Ledig

Min lediga lördag, sov morgon tänkte jag men icke;
Vaknade 8, låg kvar i sängen och tvingade mig själv att inte gå upp förens halv 10.
Pratade lite med mammsi, älskar dig : ) sen åt jag fruskot, men med mig magkatarr blir det inge roligt att äta...
gick ner på mitt rum igen, och började plocka ihop imorgon ska jag flytta in på det "riktiga" rummet. : )
Skrev ut en map direction till ikväll, och ska komma ihåg att skriva ut en så jag kommer hem också!
Ikväll är det middag hos Tessan, hoppas på trevligt sällskap och att vi under kommande år kan umgås : )

Ska ut en sväng med bilen sen, fixa lite ärenden och bara köra runt lite. Jag börjar lära mig gator och hur de hänger ihop och så här i McLean nu,  så nu tror jag iof att jag skulle hitta även om jag åkte fel. : ) Svårare när man ska ut på gator man inte vet vart de leder.. Haha.

Mimmi, nu tycker jag att du pallrar dig hem från LA... så du kan umgås med mig i regniga DC istället... ; )

Robin, hoppas din födelsedagsfest blir lyckad och "lagom" runt under fötterna...; )

Emil, hoppas (?) ni vann över AIK, usch tog emot att skriva... haha. Men klart jag hejar på min hockeyspelare!

Nu ska det laddas upp lite nya bilder på www.missmalinb.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa du, USA är ett komplicerat land minsan haha!

Här är allt grejt, har som vanlgit inge skvaller, rätt ohändelserikt här haha :p



Btw, jag ska se Håkan i globen ikväll, hoppas han spelar "Kär i en ängel" för då ska jag sjunga med, precis som vi gjorde på din fest!!



PUSSS!!

<3

2008-11-17 @ 09:32:53
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0