Nu du syrran!

Nu får du minsann konkurens (?), 45 minuter på träningsmaskinen och där började träningen. Har lagt upp schema för träningen denna vecka, och ska verkligen fullfölja det!
Efter det tyckte jag att jag förtjänade ett varmt långt bad, så jag lånade AC's bok och la mig en timme! : )

Nu har jag passat på att svara på mail och fixat på rummet. : )
Imorgon börjar jag sent, så jag ska försöka zappa in en film och bara mysa här i US and A och lyssna på alla helikoptrar som invaderar oss här i Washington, undrar verkligen vad de gör här..?!

Kommentarer
Postat av: Mia

I´m impressed.



Ring någon kväll när du har tid

Puss och kram..

2008-11-04 @ 07:59:39
Postat av: Linda

Jo visst ar det sa att vi ska vara har och stotta varandra, nog ar det sa alltid:) Har dessutom fatt marchorder fran Ante och mor att jag ar dum om jag aker hem! Haha:)

Btw, you go girl med traningen och allt!:P

2008-11-04 @ 17:05:46
URL: http://liindaamaariiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0