Playground :)

Sa idag var huset fullt igen, haha alltid lika kul med ett fullt hus tycker jag. : )
Gick upp pratade lite med Gunillas kusin och hennes man, at lite frukost och fixade.
Borjade ju inte forens 2 idag heller, skont. Skjutsade Marie och Jocke till en biluthyrningsfira. Skulle sedan till banken men det var fooor mycket folk sa jag tar det en annan dag. Hem igen, jag och AC bestammde oss for att ta barnen till Tysons playground for att mota upp Charlotte (Linneas kompis) och hennes mor for att barnen ska fa leka av sig lite. : )
Sa dar var vi till 4, kom hem lagade lite mat och fixade och donade.
AC slangde i sig maten, da hon aven denna dag skulle ivag och jobba for de andra familjerna. : )
Vi at, Bruce var sen idag ocksa. Sen tittade vi pa Aladdin och bara mos framfor tv:n.
Nu sitter jag har och skriver, imorgon borjar jag inte jobba forens 4 egentligen men far se om jag gar med de andra till tysons imorgon. Dock borjar det 9 pa morgonen och jag far se om jag ar vaken eller om jag sover, dock ar det svart att sova i detta hus da det ar sa hemskt mycket ljud... Pappa har de ingen ljudisolering i USA?
Men som sagt det far vi se imorgon, nu ska jag satta pa mig mysisarna och lagga mig i soffan och titta pa film! : )
Och tack varldens basta mamma som fixade och donade med min kamera som nu antligen ar tillbaka i usa, och ar fit for fight again! Nu ska har fotas om annu mer! : D

Dagens middag bestod av;
Panerad (?) kotlett med hemmagjorda klyftpotatisar och b-sas

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på namnsdagen Cecilia, hoppas du får en bra dag.

2008-11-22 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0