Saja

Nu ar aven min dag slut. : )
Som sagt, har varit pa field trip idag med Linneas skola, lite for kallt for att vara skont...
Vi akte ca 20 minuter bort och tittade pa lite djur och typ ett naturreservat, finns overallt har.
Kom hem, lekte lite i kallaren, gick upp och lagade mat. Thomas som hade atit daligt till lunch fortsatte med sitt daliga matsinne idag. For att sedan efter maten leka lite i vardagsrummet, och sen gick vi upp och badade och lekte polis. : )

Haha, barnen ar bara for roliga nar de kommer och sager: "Malin would you please give me some salva." : ) Blir lite culturkrockar har med sprak.

Fick aven mina skor idag, och mamma jag skulle verkligen behova dig! Skorna ar for stora och nu funderar jag pa att bestalla de mindre och skicka tillbaka. For jag gillar de verkligen, vad sager du??

Och syster; Nu nar du laser detta ar det den 19 november och vem har namnsdag da om inte min alskade underbara bastaste storasysteryster Elisabeth! : ) Gratulerar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack hjärtat=). det är bara braiga du som kommer ihåg att jag har namnsdag..



vad är det för skor?



puss och kram

2008-11-19 @ 07:57:34
Postat av: Mamma

Tack för ditt förtroende. Skulle gärna hjälpa dig om jag kunde, men du har ju varit med mig när jag fixat byten, så gör som vi brukar.

Kram

2008-11-19 @ 12:20:17
Postat av: mia

hej igen

mamma visade mig skorna så nu har jag sett dem.. jätte snygga.. psst mamma grattade mig efter att hon läst din blogg..

2008-11-19 @ 12:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0