Sisadarja :)

Nu sitter jag har... igen... Haha. Borjar verkligen trottna pa datorn som kompis just nu. Men vad gor man inte nar alla ens underbara vanner finns pa andra sidan, da maste man halla kontakten via mail och skype. : )
Idag jobbade jag som sagt heldag, skont det ocksa. Har lixom nagot att gora hela dagen da. Och torsdag som det ar sa skjutsas Linnea over till Aisa vid 10 for playdate och jag och Thomas hem for att leka lite sjalva. : ) Han var minsann inte trott idag heller, sa vi hann leka en massa, mysigt att bara spendera tid med ett barn i taget, ska forsoka fa lite tid med Linnea ocksa. Nar vi akte for att hamta de, hamtade vi saklart med Aisa ocksa, hem igen for att leka. : )
Slutade egentligen 4, men de andra hade sa mycket att gora sa jag lekte med barnen till 5, da Aisas pappa kom.
Hann prata med min underbara Patricia i telefonen, underbart att hinna prata av sig lite! : )
Och sen tror jag att jag ringde och vackte Denise (?) Haha, forlat vannen, ville ju bara informera er om att jag saknar er dar hemma!
Fick mail av min lcc idag, Rhonda, hon har kommit hem fran sin semester och har godkant skolan jag ska plugga i, nu ska jag bara hitta lite kurser da det var en "billigare" skola kan jag lasa fler kurser. : ) Fick aven info om tva nya i omradet, far se vad det blir av. : )
Ikvall dyker Gunillas kusiner upp och ska bo har, och jag ska forsoka rora mig bort till traningsmaskinerna... skulle bara behova lagga in lite ny musik sa det ska jag forsoka med och sen ska jag trana! : )

Dagens middag bestod av;
Spenatfyllda nuggets och kycklingtortellini med en massa sallad

Kommentarer
Postat av: erica

haha , jag är en äkta samlare :) hehe . jo du , jag vet inte hur det blir med dc i helgen , hoppas på att du och tessan vill komma till mig eller nåt , eller om vi möts på söndag och drar en tysons ? vi är pepp iaf :) puss och kram

2008-11-21 @ 05:24:35
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0