Stackars Bruce

Torsdag betyder playdate med Aisa, så vid 10 skjutsade AC över Linnea dit.
Thomas fotfarande hänging, vi åt lunch, han sov. Sen åkte vi och hämtade Linnea och Aisa från skolan.
Vi lekte nere i basement och vi klädde ut oss och hade kul, dansade och lekte. stackars Bruce går väl i bitar om han får höra att Thomas gick runt i rosa balettkjol. Haha.

Sen åt vi våfflor och sen var det dags för Aisa att åka hem, vi andra hade disco på Linneas rum, badade och sjöng i duschen! : )
Nu sitter jag här och pluggar till teori provet jag ska ha imorgon istället, för idag blev det inte av pga huvudvärk. : (
Så nu hoppas jag på imorgon! : D

Kommentarer
Postat av: madde

Lycka till med körkortet gumman!! :D

Det går nog prima =)

2008-11-14 @ 10:18:43
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Än en gång lycka till. Jag vet att du klarar det för du är bäst. Kram din "riktiga mamma".

2008-11-14 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0