Tisdag

Saklart att syster var forst. : )

Nu sitter jag har igen, har plockat upp det mesta pa rummet och ska fota lite ikvall sa ni far se. Anledningen till att jag sager ikvall ar for att vi ska ivag pa utflykt med Linneas klass idag. : )
Tur som vi har tittar solen fram idag, dock ar det kallt. Men det kanns superskont anda, bara man klar pa sig.

Idag ar det som sagt tisdag, och jag hoppas hoppas att mina skor dyker upp idag. Formodligen kommer jag bli for snal for att anvanda de... haha. Men jag vill att de star har hemma i mitt rum. : )

Sa, inge mer att uppdatera er med just nu. Skriver mer ikvall nar det ar min kvall. For min dag har ju precis borjat har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0