6 dagar och pirr i magen

Nu börjar det verkligen kännas att det är dags.
Alla sitter på msn och bara snackar skit, packning, hejdå, killar, barn, område just nu pratas det om allt!
Har redan våran självutnämnda reseledare E som fixat så vi alla som ska åka från Arlanda ses där vid havl nio på måndag morgon. Underbart bruden!
J kommer hit söndag kväll för att spendera sista kvällen/natten här i Stockholm, då stackarn bor så långt borta erbjöd jag mig husrum. :) Så dagens goda gärning går till mig själv, eller som S säger jag är veckans kompis.

Måste verkligen ta itu med packningen på allvar snart, känner att det bara är kaos just nu. Men det löser sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0