Hostfamily!

Dagen vi alla vantat pa! men aven dagen vi svensor inte ville skulle komma. Dagen da vi skulle vara tvungna att saga hejda till varat nya alsklings-gang skulle splittras, inge kul och tararna rann (iaf pa mig...)
Jag och Erica hade varan busssex iaf och vi var nojda, dock inte pa den 7 timmars langa bussresan som vantade... men vi hade kul och overlevde, vi at och vi sov, vi pratade skit, sex, killar, och allt och ingenting. Haha Erica och jag kommer aga Washington DC!
Val framme, kom min hostmam forst, och Linnea kom springandes emot mig med oppna armar och gav mig en stor kram! Och Gunilla var precis lika go som jag forutspatt om inte annu gulligare. : )
Middag fran  AC deras nuvarande aupair och Thomas satt och at gurka. Barnen blev otroligt glada over presenterna och borjade leka direkt, efter middagen da kom hela slakten och vips blev man en i familjen.

AC tog mig till affaren for att visa mig omradet ytterligare lite till, och erbjod sig att hjalpa till med terori lasningen till korkortet. Tackar. : )
Imorgon ar det frukost tillsammans, och sedan ut pa nya aventyr. Jag ska forsoka be om hjalp att hitta en kamera imorgon, och dessutom forsoka skicka hem min och se om den gar att laga.

Sa bilder blir svart att lagga upp annu... Mamma jag ska forsoka maila lite bilder imorgon, nu ska jag ga sova sa jag orkar med allt imorgon.


Puss Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0