Mandag

Idag borjade arbetet "pa riktigt"
9 imorrse borjade jag, barnen lag i sangen och slappade, Thomas sov.
Vi at frukost, ritade lite och fixade, lekte lite, sen skulle Linnea ga till skolan, sa vi skjutsade henne dit.
Jag fick kora hem, det gick riktigt bra och behovde inte fraga om vagen en enda gang, lite stolt over mig sjalv.
Sen lekte jag, AC och Thomas sen akte vi for att hamta hem Linnea.
Avery
grannen kom over idag, och nu sitter de och leker utanfor. Jag har slutat och AC tagit over. Hon jobbar till 8, sen ar planen att vi ska aka ner till Tysons och kolla runt lite, hoppas jag hittar nagot roligt. Har hitills bara inhandlat mat och ett vykort har i USA... sjukt men sant.

Ska inte saga att jag dor av saknad av Sverige, men jag borjar sakna vissa saker. Dock har jag ju fatt veta att jag kommer hem till Sverige 6 veckor i sommar for att halsa pa, da aker de till Eskilstuna, inte langt hem sa jag kommer hem for att halsa pa lite! : ) Den som inte har tid for mig da, stackars er.... ; ) Haha.

For er som vill skypa med mig, kommer vara inne runt 21-22 svensk tid hela denna vecka nu. : )
Skulle ju vara trevligt, for just nu ar ingen inne eller ens hemma.... suck.

Ska ga hjalpa AC nu, middag sen Tysons! : )
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0