Fodelsedag :)

Dagen har varit lang idag, haha.

Efter en kvall ute pa stan igar...efter sang pa Third vid tolvslaget somnade jag ganska kvickt

Vaknade till imorrse och kunde inte somna om, gick upp och satte mig vid datorn. Lite dryg 37 popups pa facebook och 15 mail... herre gud. Pratade med mamma pa skype, underbart ! :)
Borjade jobba, barnen sjong for mig och dagen fortlopte ganska fort. Vi gjorde oss iordning for att aka till Cheesecake factory for middag. Mysigt, aven Christin kom forbi. :)
Vi sparade efterratten tills vi kom hem, gott. ;) haha. Sen satt jag och Christin och snackade en massa skit... som vanligt.

En helt underbar dag faktiskt ! Aven om jag inte var hemma och knackade pa systemets dorrar och firade min 20ars dag ute eftersom det ar lilllordag. Men jag ar otroligt nojd med min dag. :)

Nu sitter jag pa begaran av mamma och laddar upp lite bilder pa datorn, far se om de kommer upp pa bilddagboken imorgon eller senare. Imorgon blir det jobb och sen lite extra jobb.

Sen tjejer ar det FREDAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0