Barn, jobb och 2 mammor

Sa antligen ar de hemma, och vilken lattnad. :) Thomas mar bra och inga problem pa flyget, Linnea kommer ner med tarar for hon saknat mig sa mycket och sen lekte vi heeela langa kvallen for de ville inte sova inte. Svenskan ar perfekt och jag bara alskar att hora den lille prata. <3

Idag har vi fast mysdag pa aquarium med pappa Bruce, sen blev det pooldopp da det var supersvettigt ute, usch. Sen at vi middag tillsammans och bara mos, jag och Linnea gick ner och badade i mitt badkar da de var hennes hogsta onskan (sa hon...) haha. Mysigt att ha de tillbaka aven om den lille ar just nu mer vild an tam. ;) Imorgon blir det formodligen en annan utflykt med pappa Bruce, och denna gang bort till en farm dar de ar tillatet att klappa pa djur och aven aka hobal. :)

Och visst ar de bra med tva mammor (pa latsas) for visst tusan kanner de mig bada tva (den ena mer an den andra, saklart) men en sak kanner nog alla till, min passion; salt lakrits. Och visst kom min alskade mamma hit med 1 kilo saltibalkar och k-marken ! De ar inte slut, tro mig ! Jag njuuuter. Men ops sa kom aven min vardmamma hem med salt lakrits, tror ni jag blir tjock har eller? Haha.
Nej nu ska jag lagga mig i sangen, ata lite lakrits och titta pa Greys ! (och sakna min Greys kompis...)

Kommentarer
Postat av: christin

Fan va ja saknar dig :( (L)

2009-08-21 @ 16:40:47
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0