Fiskjavlar, svett och hariga saker i halet

Fick val ta itu med denna forbannad fisklada... usch ! Den hade ju typ grott igen. 
Men men nu har jag gjort mitt basta och kan tyvarr inte gora mer. :) Nojd med min insats.
Dock var det svettigt och jag blev riktigt forbannad nar de inte gick som jag ville, sa jag slangde mig i
poolen och kom och tanka pa den dar lilla musen som skramde slag i mig... sa jag gled forsiktigt forbi "halet"
 och smalog for mig sjalv, men ups sa fort det smilet forsvann da jag ser nagot harigt dar inne ! Nej tankte jag
bara. Men de blev att ta till superkrafterna och fa ut den lilla krabaten som denna gang var en dod liten
fagelunge; hur fasiken hamnade den dar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0