Greys, traning och musik

Usch vad trakigt mitt liv blev helt plotsligt. Kommit in i nagon dalig dimma tror jag.
Dagarna flyter lite ihop, och jag kanner mig inte riktigt okej. Vet inte om det bara ar hemlangtan som knackar pa dorren igen, antar de. For just nu ar det nara, men anda sa langt borta. 12 veckor kvar, 44 gjorda, jag menar det ar ingenting kvar om man jamfor. Menmen, tiden kommer nog ga snabbare an jag planerat anda.

Huvudvarken ar kvar, och ogonen rinner, vet inte om det ar ac'n som mamma sager, eller kanske nagon allergi som spokar. Far se om de blir battre, for inte tanker jag uppsoka en lakare till i detta land ! Hoppas innerligt att tandvarken bara ar nagot skit ocksa, for nagon tandlakare vill jag helst slippa traffa.

nej nu blir det som vanligt, en dusch efter traning, sen blir det till att titta pa ett nytt Greys avsnitt !

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Men gumman då, allt på en gång! Det är nog mest hemlängtan efter mig;-).

Men stå ut nu, som sagt det är inte lång tid kvar, snart står vi alla där på arlanda och kramas=)



Puss och kram snuttan

2009-08-26 @ 07:51:26
Postat av: erica

hej vän :) vi alla har nog lite hemlängtan i oss just nu .. tack för din kommentar igår, värmande ! men jag tänkte även på dom symptomerna du beskriver låter det som min bihåleinflamation som jag åkte på tidigare i år .. jag hade århundradets huvudvärk och tandvärk och mina ögon kliade . du borde kanske åka till target och köpa bihåleinflamationsmedicin :D dom hjälper. ett tips bara ;) kostar typ 2-3 dollar

2009-08-26 @ 16:41:30
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0