Middag, traning och tungviktare

Sa igar nar Brucie kom hem blev det middag, ohh ! Italienskt och drog vi till Giant for att inhandla vad som behovs nar den sa efterlangtade familjen kommer hem ! :) efter all mat kande jag mig lika uppsvullen som vanligt, aven om jag de senaste dagarna inte alls atit lika mycket som jag brukar. I vilket fall som helst blev det 45 minuters traning, usch sa skont ! :)
Efter att ha tagit ut sig sa enormt tankte jag ga slanga mig i poolen men den ar gron, !! USCH. Tur att pool killarna ska titta forbi senare idag. Sa jag fixade och donade innan jag slangde mig i sangen for att titta lite pa en film som jag av nagon anledning hittade pa youtube, saklart ! Handlar om sma barn som ar sma tungviktare och gor allt de kan for att vara "normala" och gora allt som "normala" barn kan gora, tragiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0