Sangmys, tjocktroja och Thailand

Jag fick antligen till det ordentligt med gastrummet, nu ar den fin och bara vantar pa sin gast, mormor kanske?
Sen tankte jag trana lite, borjade lite sakta pa min alskvarda maskin, men kande mig inte helt okej. Fortsatte iaf och tji fick jag for de da magen vande ut och in och jag var tvungen att uppsoka en toalett. :( Mindre okej...
Sa jag kande att jag tyckte lite synd om mig sjalv, kladde pa mig mysistrojan och la mig under tacket och sen dess har jag bara legat har, slo som en asna. Hoppas innerligt inte att jag blir sjuk nunar barnen kommer hem !
Thailand, ja vad ska jag saga (eller skriva), de blir aldrig som man tankt sig och ibland ar det val riktigt tur de, vet inte hur det ar i detta fall. De blir i vilket fall som helst inga 3 manader nere i Thailand som forsta borjan, verkar inte heller bli nagra 2 heller, mest ser det ut som om de blir 1 manad nere i paradiset och paskfirande med familjen ! :)
Allt for att jag ska hinna hem och dra ut pa nya aventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0