TACK !

Tack alla ni underbara manniskor dar ute som fyllde mig med enerig, det hela rackte och blev over till en appelpaj idag !

Dagarna rullar och jag med de snart, tjockis blir jag nog allt, iof har jag nog inte tranat sa mycket som jag gor nu, sen jag kom. Jag ska forsoka halla den angan uppe i 3 manader till ! Dock ar det maten det hela hanger pa, det ar skitmat, jamt !
Eller skitmat ska jag inte saga, men onyttigt, jamfor med hemma.

Nu ar mina Greys avsnitt slut, och likasa mina tarar, sa har kan de inte sluta? Det har ar inte okej ! Och jag far nu vanta anda tills den 24 september tills sasong 6 borjar, aah, nu langtar jag ! Da ska jag minsann skriva ut allra minsta detalj, da jag har en Greys fiende dar hemma (syftar pa dig syster) som ar ganska duktig pa att avsloja vad som komma skall !Nu ar det min tur ! Haha.

For ovrigt, inget Tysons idag, forhoppningsvis imorgon. :) Aker inte Catrine med tar jag en svang sjalv.
Nu blir det lite youtube, och sen sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0