Tisdagsuppdatering

tisdagsuppdatering... inga uppgifter idag heller, sa det blev lite slappt vid poolen, holl koll pa connors som
kom hit och sprayade sa vi inte far in sma kryp i huset, sen blev det slappt igen. Passade pa att aka och handla
lite pa Giant och sedan Michaels, nu har jag antligen present till Thomas och aven fixat pasarna till hans kalas
som ar pa lordag :) vi kom tillbaka hit och lagade lite mat, efter maten blev det mys och rensning pa rummet. :)
Nu kan jag faktiskt anvanda mitt skrivbord till vad det ska anvandas till, haha. Tog itu med lite scrapbooking ocksa
men det blir hardare tag nar jag framkallat bilderna och klippt och klistrat, har aven klurat pa en del hemlisar...
uppdatering imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0