Tummelisa is in da house!

Hej pa er ! :)

Forst storyn om handen; Doktorn imorrse, gick bra, han klamde och kande och sa att ingen operation behovs; JIPPI! Fick en ny skena och en ny tid, da svullnaden ar kvar och jag ar blaslagen vill han se mig om en vecka igen. :) Ska forsokta fa tag i fler bilder av Erica sa ni far se. Mamma betalar du detta for jag har FAN inte rad! :(

Langtar hem, men jag har insett att de inte ar langt kvar nu. Coolt, pluspoang till mig !

Nu blir det nog lite tv och sen en dusch. :)


Handen imorrseSvart handHanden nu :)

Kommentarer
Postat av: syster yster

uhhhhhh vilken hand... den ser ut som ett monster..

Hoppas den läker bra.. och ja nu är det inte långt kvar=)tills du är hemma och myser med oss.



Ha en bra dag massa kramar

2009-09-01 @ 07:47:40
Postat av: Carina

Jösses, vad håller du på med på andra sidan jordklotet flicka?????

Släpp taget om vibratorn, du ser ut att ha fått allvarliga skakskador där ;-)

2009-09-04 @ 14:41:54
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0