Året 2009, året som gick, året som blev underbart <3

En årlig uppdatering kommer här, läs och njut.


Januari;
1, bakis dag efter en lång nyårsnatt fylld med skumpa och kyssar
18, Obama konserten med många bra artister och underbart sällskap
23, den omtalade "yesman" kvällen
26, familjen kom på besök från Sverige

YESMAN


Februari;
1, NHL med familjen
17, jag bestämde mig för att färga håret, svart, bummer !
21, mardigrasfesten med beerpong som slutade i en lägenhet på okänd ort


Mardigras

Mars;
7, cabpremiär
12, falskleggen kom!
20, jag och miss Brownie begav oss till NY för att "plugga"
22, vi springer på Henrik Lundqvist på gatan i NY


Henrik Lundqvist

April;
10, jag bestämde mig för att bli "blond" igen
15, NHL med miss Brownie
17, back to NY för mer "plugg"
29, min 20 års dag firades på resturang med värdfamilj

Malin

Maj;
1, födelsedagsfesten som firades på Third (daah!)
2, första kvällen i "dungen"
9, vi träffade Ovechkin och Green på träningen deras
16, McLean dag med värdfamiljen
23, lökligan på roadtrip
24, memorial konsert, DEN BÄSTA HELGEN ! <3

Capitol

Juni;
6, Sveriges nationaldag firades som aldrig förr
20, San Fransisco
23, Hollywood, mäktigt
25, San Diego
27, helikoptertur över Grand Canyon


6 Juni

Juli;
4, USA "nationaldag" firades i Las Vegas
6, Death Valley, varmt...
12, överraskade miss Brownie på hennes födelsedag <3
13, roadtrip med familjen Börjesson-Tysnes mot Niagara
14, stopp hos Amishfolket i Philadelphia
15, stopp i Hersheypark där vi åkte 97 gradiga rollercoasters
16, NIAGARA FALLEN
24, världens bästa Patricia kom på besök


Niagara

Augusti;
1, Third för 3:e kvällen i rad
4, mor avlöste Patricia
7, NY med mor
15, arabfest med finbesök från Philadelphia
22, fotboll där vi tjejer dräglade över Beckham
28, Alannas födelsedag, eller dagen då jag bröt tummen
29, sjukhusbesök nummer 2


NY

September;
5, Ericas födelsedag, jag firade såklart med bruten tumme
20, aupair möte på stranden

Ericas BD

Oktober;
3, finbesök av Christin
6, Linneas första skoldag
28, svininfluensan slog ut USA
31, jag firade min andra amerikanska Halloween och med BESKED


Halloween

November;
7, beerpongfesten där vi lärde amerikanarna svenska
14 sista utgången på Third *snyft*
16, hemfärd efter närmare 400 dagar på flykt
17, den jobbigaste dagen under hela året, har aldrig varit så nervös
20, välkommenhemfest som hette duga
21, födelsedagsfest där jag mötte den underbara
23, filmdate med vad som senare skulle komma bli min underbara pojkvän <3

tom vakterna vart ledsna att jag åkte...

December;
4, Kryssning med stort K, party i närmare 17 timmar med de bästa tjejerna
8, jag och den underbara Andreas Ylén bestämde att den 8 var ett bra datum ;)
12, utgång med tjejerna som slutade i efterfest till halv 8 på morgonen
24, julafton med familjen, mysigt
29, mamma och pappa lämnar kalla Sverige för 3 veckor i Thailand
31, nyårsafton, hur ska detta år sluta? :)





Ojoj, efter att ha skrivit ner allting inser jag hur mycket jag faktiskt gjort under detta år.

Kommentarer
Postat av: christin

haha underbar är du :D hur kul som helst att läsa :D hoppas vi kan ha ett underbart 2010 också med många galenheter ;) love yaa :D (L)

2009-12-30 @ 18:06:49
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Cin

Wow... du har ju hunnit med en del s a s

2009-12-30 @ 19:38:50
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0