Dålig bloggare?

Ja inte lätt att blogga när ens dator inte fungerar, och mamma och pappas dator är vi många som delar på. Men nu fick jag minsann en stund för mig själv. :)

Här på hemmaplan händer verkligen ingenting känns det som, tiden står stilla. Iaf från att jag går upp tills det är kväll, för kvällarna har en förmåga att bara försvinna. :/
Jag gör allt och ingenting, verkligen. Är med mamma så gott det går på dagarna, syster släpar med mig till centrum för julklappsköp, var på fest hos storebror i lördags men drog vid 12 då jag kände mig nöjd, tack för räddningen ;). Helgen bjöd på väldigt lite sömn, men underbart sällskap, tack alla !

Och imorgon är det redan torsdag och det är dags för Erica att hitta hit ! För på fredag då är det minsann kryssning som gäller för hela veckopengen ! Tänk så länge vi väntat och väntat, och snart är dagen här. Det kommer bara bli kanonkul. Fullfart!

Nu är det hög tid att få i sig lite frukost för att börja dagen.

Kommentarer
Postat av: erica

FULL FART , för imorgon kommer jag !!!! :) wohooooo .. <3

2009-12-02 @ 14:04:29
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0