Helgen, kryssning och dating !

Torsdagen bjöd på att Erica hittade hit och vi tog en tur till Sollentuna centrum och sen även Väsby centrum för att möta Madde.
Erica tittar lite underligt på vårat centrum och frågar: "finns det alltså butiker där inne?"
Ja Erica vi har butiker, och det fick hon minsann se. ;) Haha.

Fredagen var dagen vi väntat på så länge, äntligen kom den. Vi började göra oss iordning redan på morgonen med dusch och rejäl frukost. En tur till centrum och sen lunchade vi, vi plockade upp Patricia vid 2 och då började våran kryssningshelg med cider och sminkning. Vid 3 satt vi i baren och shottade... haha. Buss, tåg och Susannes nummer. Väl inne på centralen tog vi tunnelbanan till slussen och promenerade bort. Mötte upp Dacke och klev på båten. Det blev ombyte och sen en fördrink då taxfreen inte öppnade förens vid 20. Middag vid 18.30 med tillhörande dricka ! Bordet bredvid drickapumparna fick oss att lyfta på hatten och sjunga några nubbevisor. :)

Efter det blev det taxfree och många besökare i hytten, speciellt av våran allas kära Anders. Men Anders fick bråttom då han kom på att vi bara var 20/21 och att han snart hade en egen dotter i samma ålder... haha. Vi fick oss iaf en hel del goda skratt. Kvällen försvann och det sjöngs karaoke, snoddes champagne, dansades, strulades, och sexades visst lite... ;) Trappen och en ostbågepåse var det bästa jag kunde komma på, men så trevligt jag hade. Och till slut fick jag även Patricia som sällskap. "morgonen" tillbringades någonstans på våning 8 i en hytt med trevligt sällskap, gin och en räkmacka. Vid halv 8 gav jag och Patricia upp och gick till hytten för att sova, trodde vi... blev en dusch och lite tequila och så började vi om. En stadig fylla som höll i sig, haha.

Dagen gick och vi vandrade så småningom upp till gamla stan och tog en öl och jäger och sen taxi hem. Mer dricka i baren pizza, robinson och sängen ! 20.15 däckade jag ska tilläggas. Sen sov jag så gott ända tills halv 1 då jag fick panik över att inte hitta mobilen. Men det löste sig till slut.


ojoj, där har ni min och sällskapets helg. Tack ännu en gång alla för att ni gjorde helgen underbar ! <3

Kommentarer
Postat av: Cin

Holy shit!

Jadu... OM jag druckit samma mängder, lika länge... så hade jag garanterat varit död nu!

Härligt att ni hade kul iaf :-)

2009-12-09 @ 11:32:03
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0