Uppdatering x2

Såå, även denna dag har gått. :)

Inte speciellt mycket gjort, men äntligen fick jag min korvstroganoff. Hämtade upp Sanna på dagis, och så åkte mamma och hon på simmis medans jag lagade stroganoff till mig och Emil. :)
Han är så gullig, tackar för maten, sa att det var supergott, och vi satt och pratade en lång stund efter vi ätit klart. Ikväll är det hockey för hans del, och moster ska stå där på läktaren och heja !

Imorgon dyker Erica upp som sagt, och på fredag är det kryssning. Nu ska jag inte vara negativ, men med en inneboende blir det svårt med datingen... haha. Men Erica vad gör jag inte för dig? ;)

Nu är det snart dags att klä på sig överdrivet mycket kläder och ta en promenad ner till ishallen.


Kommentarer
Postat av: erica

hoes before broes !! YOOO :) nu tyckte jag inte om ditt dating påhopp .. haha :) fast jag tycker om dig ändå , du får köra extra hård dating när jag är borta ;) SEEES IMORGON <3

2009-12-02 @ 22:55:37
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0