4 months

Yes igar var det 4 manader sen jag sa hejda till Bragevagen och Upplands Vasby for 1 ars aventyr.
Jag vet att jag tjatar nar jag skriver att dagarna och veckorna gar sjukt fort, men herre gud. 4 manader, for oss har har det bara svischat forbi, forstar att varlden star stilla for er dar hemma.
Jag har nu problem med min Sverige resa i sommar, och jag maste verkligen kolla upp allt.
Tack ni som har svarat pa min efterlysning, jag haller pa och kollar upp alla priser, tider och allt man kan tankas behova. :) Saken ar att jag som aker som aupair far det billigare om jag bokar, sa jag ska nog kunna hitta ett bra pris.

Dagen idag har for mig annu inte borjat kanns de som, men klockan ar redan tolv. Ojoj, planen ar iaf shopping, saklart. :)
Och till kvallen blir det nog en utgang for att traffa nagra kompisar (?) Haha, vi far se hur kvallen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0