Fest-fredag

Nej inte idag inte...
Borjar 7.30 tva sjuka barn, eller ja ett iaf... men bada akte dit pa en ny antiobiotika kur, helt sjukt i mina oron men upp till de. Dagen har i vilket fall som helst gatt smart fritt, Gunilla lovade de tv hela dagen och de har de fatt, medans jag har passat pa att skriva pa min pre-uppgift nagot-nagot. Har iaf kommit en bit pa vagen. : )

Vet inte riktigt nar jag slutar, nar Bruce kommer hem. Da ska jag bara gora mig iordning, dra till Christin och sen hem till mig igen, tror Louisa ska med, men man vet aldrig med henne langre.... (kille som kom ivagen? ;) )
Vi ska iaf planera ordentligt for resor som kommer upp, har lite att fundera over. Men forlaning tror jag inte att de blir, eller jag vet inte. Det ar sa fram och tillbaka varje dag, men jag maste saga att det ar ganska enformigt, och i November vill jag hem till min familj (om de nu finns kvar? Annars har jag iaf varldens basta storebror hemma) och mina alskade tjejer! <3 Men som sagt det ar upp och ner fran dag till dag, just nu ser det ut som om jag kommer hem i November, hemma December, Januari och sen kanske jag hittar pa nagot annat i 2-3 manader. Om jag nu inte kommit pa precis vad jag vill nar jag kommer hem? Vilket jag tvivlar pa, och jag kanner att jag inte vill fastna i Sverige riktigt annu, haha. :)

Barnen sitter och tittar pa Dora - The explorer, maten ar fardig och jag ska passa pa att fortsatta pa min uppgift. :)

So long suckers ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0