Karlek!

Fredag igen, loning. :D

Nej jag sitter nu har och kanner att jag verkligen smallt in att foraldrarna (+bror) kommit och akt.
Och kanner att jag verkligen vill tacka de for den underbara tid vi hade tillsammans. :)
Jag forsoker verkligen visa er allt och inget pa den vecka vi hade tillsammans, (eller var det 10 dagar ;) )

Samtidigt vill jag tacka mina underbara syskon for min julklapp, en portabel min dvd! Och aven mamma for sasongerna fran Greys Anatomy. De tittas lite da och da pa den ska ni veta, men jag vill inte att filmerna tar slut sa jag snalara lite. ;)
Ni ar bara for underbara. <3

Aven min underbara Patricia vill jag tacka for omtanksamheten, veckorevyn luslaste jag och sen kunde jag minsann salja den dyrt har bland tjejerna... ;) Haha. Filmen passa utmarkt da jag som jag skrev fatt en dvd, fotot sitter uppe! ;) Och brevet ska jag satta in i min parm sa jag for alltid har kvar det. Alskar dig jattemycket vannen! <3

Kommentarer
Postat av: becca

hejhopp. Du verkar ha det toppen gumms. Hoppas allt är bra emd dig där. Läser så ofta ja hinner om allt som händer där borta..

2009-02-07 @ 18:58:37
URL: http://rebeccahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0