Lev livet ;)

Mandagen lixom bara forsvann, herre gud! och jag som vaknade imorrse och kande att dagen blir laang da bada barnen ar hemma fran skolan. Men icke, vi har lekt och haft fullt upp hela dagen. Allt fran puppet show till grona spagetti har det bjudits pa idag.
Slutade vid fem, gick ner till datorn, loggade in och pratade med min underbara van pa hemmaplan medans jag tranade och tittade pa tv, laggdags for dig och baddags for mig. Skont att bara ligga dar i badet och ta de lugnt och tanka igenom allt. Och mamma jag fixade en harinpackning ocksa, skont som bara den! :) Nu hoppas jag pa en forbattring pa haret, for jag funderar ater igen pa hur (eller vad) jag ska gora med haret? Mamma, varfor ar du inte har och hjalper mig?
Mitt har vaxer nagot sa otroligt, (ja ni laste ratt. :) ) sa harutvaxten ser hemsk ut! Nagot maste goras.... fragan ar om blondering ar ett alternativ eller om jag ska overga till "den morka sidan" ;) Haha.

En halsning till familjen Ekengren/ Engstrom. Tack for samtalet igar, otroligt roligt att hora ifran er. :)
Usch vad det ar jobbigt att se familjen sadar, jag menar nar jag akte sa inte Lukas sadar hemskt mycket, nu babblar han pa for fullt. Ojoj. :)

Nu ska jag borja titta igenom Greys anatomy fran borjan. :)
Tack annu en gang familjen for dvd spelaren, den gar varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0