lill-lordag! :)

dock inte har... haha.

Nej idag ar det skola for barnen, da ska jag passa pa att gora iordning mat och fixa. Och eventuellt forsoka mig ut pa en promenad. Ni som har varit i USA vet att de finns typ inga trottoarer... suck.
Men jag ska forsoka iaf. :)
Till kvallen blir det muffinsbakning tills imorgon, da bade Linnea och Thomas ska det med sig i skolan for alla hjartans dag party. Sen far vi se om Christin och Louisa far for sig att komma forbi en svang, vore minsann trevligt!

Imorgon ar det playdate, och extra jobb som star pa schemat, och fredag ar barnen lediga fran skolan sa da far vi hitta pa nagot annat.. hm?! Fredag kvall ar det ocksa barnvakt som galler, skont med lite extra pengar. For jag vill verkligen till Hawaii. :(
Sverige-resan har jag tyvarr inte blivit klokare pa... aterkommer med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0