Trott..

Lang dag ute med familjen Borjesson. :)
Jag, Christin, Louisa och Christin foraldrar har idag haft en langdag downtown.
Stralande sol, trevlig sallskap och en helt underbar dag har satt sina spar.

Imorgon ar det mandag igen, traning star pa schemat och aven tysons? ;) Haha.
Nej men, som jag alltid sager det gar sa sjukt fort allting nu. Ojojoj.
Inne pa 4 manaden, och 1/3 ar da avklarad.

Nu ska jag ga lagga mig i sangen och titta pa film. Dock vet jag inte vad familjen tankte pa nar de skickade med tva skrackfilmer? Nej far nog bli Patricia's film. :)

Nattinatti.


Kommentarer
Postat av: Madde

I MISS YOU I MISS YOU I MISS YOU!!! <3

2009-02-09 @ 19:04:05
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0