2009

Dagarna gar alldeles for fort, och jag kommer nog fortsatta skriva det i typ varje blogginlagg kanns de som.
Dagarna kommer och gar, och fylls med gladje, tack vare alla mysiga o underbara manniskor.
Vi har varan alldeles egen trio, som igar blev duo pa Third Edition da LISA VESTER var kvallens bangare!! ; )
 Jag korde sa de var lugnt, Christin daremot korde en sparar kvall, men ack sa rolig du ar gumman.

Ny vecka imorgon och denna vecka ska jag forsoka mig pa att ta korkort (igen?) nej jag har aldrig kommit sa langt. Sa nu tanker jag ta tag i saken och forsoka fixa det! : )

Idag hade min alldeles speciella Patricia skrivit till mig pa msn, forlat vannen att jag inte var dar. Du ska veta att de var 8 personer som skrivit till mig, och du var den forsta jag laste. haha kanske inte later som varsta grejjen men dig hor man inte av sa ofta. ; ) Miss u 2 honey. Och jag jobbar foresten 9-5 min tid pa vardagar, sa sakrast att na mig ar vid 11 pa kvallen eran tid. Annars ar de helger da jag loggar inte lite da och da.

Nu ska jag fixa tvattkorgen tills imorgon, trana (?), bada och sen ska jag lagga mig och lasa lite! : )

Grattis min underbara alskade favoritmamma pa Rutdagen! Och fy pa er som inte grattat henne!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för gratulationen.

Firade dagen med att städa bort den tråkigaste

julen någonsin. Det kändes bra.

Kramar till min älskade Malin.

2009-01-05 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0