Brucan. :)

Underbar dag igar med trevligt sallskap.
Vi var dar vid 12, trock oss fram och stod precis lagom bra, efter lite om och men. Hande en del i publikhavet, folk som klattrar i trad, sjunger, men till slut borjade det. Obama med och och aven Biden + fru, tagade in.
Ett litet tal och sen gick Brucan pa, underbart och kanslofyllt! Tankte extra mycket pa mor och storebror min, och ogonen fylldes genast med tarar! Saknar er! :) Mellan varje artist sa holls det ett litet tal, av bade artister som skadespelare och mer politiskt stallda manniskor.

Men det var sa manga artister dar sa jag omojligt kan skriva ner alla...Samuel L Jackson, Denzel Washington, Beyonce, Shakira, Usher, U2, Stevie Wonder, Tiger Woods, Jon bon Jovi och massor massor fler...

Efter konserten kryllade det verkligen av manniskor, fick hora idag att det "bara" var runt 500 000 manniskor.
Vi gick iaf hem till Christin, tog bilen och akte till Tysons for att kaka och ga pa bio. Mysigt. :)

Kande att denna dag skulle bli suuuperlang, men inte det.
Thomas gnallde dock valdigt mycket imorrse, men efter napen sa var han okej. :) Jag och Linnea har byggt ett slott och bakat karleksmums (nej mamma, jag at ingen.!) Sen har jag suttit har och tittat igenom alla bilder, och nu ska jag hoppa ner i badet och mysa! :)
Imorgon ar de big day har i USA, och jag och Christin kanner fortfarande att man inte riktigt fattar att om 200 ar kommer man kunna lasa om detta i historiebockerna. Svart att fatta att man ar har lixom, men det ar bara coolt!
For visst kan Christin och jag sitta med vara barnbarn om 50 ar och beratta en riktigt historia, som tals att berattas om och om, och om igen om de sa vill de. :) For varat ar i USA kommer for alltid ha en betydelse!


Jag efterlyser ocksa ett namn... nagon som kanner vid en Lars Ljungstrom?

Kommentarer
Postat av: Christin

Gumman ja hoppas du e laddad framför tvn :D

haha lätt att vi ska berätta de för våra barnbarn :D detta året kommer vara de bästa i mitt liv :D (L)

2009-01-20 @ 16:11:13
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0