Jobbig du ar Madde. ;)

1. Tre namn jag lyssnar till:
Malin, Bengtsson, Marlin (alla amerikanare sager Malin med "r")
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag har formagan att fa andra att skratta?
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min bestlutsangest...
4. Detta är jag rädd för:
Att bli lamnad ensam, men det vet jag iof att jag inte blir.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Leenden, skvaller fran Sverige, kisses and hugs fran mina underbara vardbarn
6. Tre saker jag absolut inte kan göra
Halla mig for att le nar jag tanker pa alla sota dar hemma som vantar pa mig.
7. Detta tycker jag om att göra:
Leka med Christin, fa andra att skratta, lara mig nya saker
8. Detta vill jag göra just nu:
Myyyysa!
9. Bästa känslan:
Saknad, jag vet konstigt svar, men en vis kvinna sa till mig en gang att saknad ar ett gott tecken pa att man ses igen. 
10. Värsta känslan:
Beslutsangest!!
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Omtanksamhet...
12. Är jag kär just nu:
Svart att svara pa faktiskt...
13. Jag vill gifta mig:
En gang, och bara en gang.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Oj, massor. Uppleva och se saker jag inte sett, lara kanna nya manniskor, for mycket helt enkelt. Jag maste nog leva tills jag ar hundra, fran noll. ;)
15. Min käraste ägodel:
Just nu, mitt halsband jag fick av syster med tva hjartan, ett for henne och ett for mig.
16. Något jag vill ha i present:
En LoveSac saklart. ;)
17. Detta har jag på mig just nu:
Vita strumpor, underklader fran Victoria Secret, mammas mjukisbyxor och en lacostetroja.
18. Favoritkläder:
Shoppas det for fullt i USA
19. Favoritdjur:
Hund (dock allergisk)  
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Radio? Hot 99.5 and 97.1 Wash FM
21. Favoritlåt just nu:
All the single ladies.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Skola? Neh, aupair.
23. Stjärntecken:
Envis som en oxe
24. En bok jag älskar:
P.S I Love You
25. En film jag älskar:
P.S I Love You
26. Tv-program jag gillar:
Scrubs, Greys Anatomy
27. Favoritdoft:
Nytvattat har!
28. Detta äter jag gärna:
Nej den svarar jag inte pa, jag forvantar mig fortfarande min "favvoratt" tillagad av tjejerna nar jag kommer hem och denna fraga blir bara till deras hjalp.. ;)
29. Dricker helst:
Pa fredagkvallar i Georgetown med Christin. ;)
30. Favoritgodis:
SVENSKT!
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Egypten, Kalifornien, Las Vegas, Mexico
32. Färg på mina ögon:
Brun/grona?
33. Min längd:
5 feet 7
34. Jag tror på:
Odet
35. Jag spelar:
just nu musik pa datorn
36. Person jag beundrar:
Min familj
37. Så här bor jag:
Innan jag akte I en villa I Upplands Vasby med mor, far och bror, nu I en villa I McLean med vardmamma, vardpappa och tva vardbarn, nar jag kommer hem, sjalv I en tvaa I Vasby.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen aning.
39. Det här tänder mig:
Mys utan avsikt
40. Det här gör mig avtänd:
Svettigt och ackligt
41. Favoritfärg:
Svart och lila, saklart.
42. Favoritcitat:
Life is suposed to be lived!  och "Angra inte var du gjort utan det du inte gjorde" Eller vad sager du Christin. ;)
43. En hemlighet jag vet:
fortsatter jag halla hemlig
44. Bästa present jag fått:
Min resa till USA av mamma o pappa.
45. Senast köpta skiva:
Var en brannbar cd skiva som jag och Christin brande ner lite svensk musik pa
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
just nu ingenting? Eller jo kanske mina tander som blivit vitare
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Allt fett som tillkommit?
48. Udda förmåga/egenskap:
Hm, jag kan boja den dar sista lilla biten pa fingret, jag sager hick varje gang jag hickar, och jag ar otroooligt lattpaverkad.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Obamas hund?
50. Vad lyssnar du på just nu?
Bjorn Rosenstrom - Flourtanten
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
En helt vanlig dag som aupair, frukost, leka, skola, stada lite, hamta barn, leka, laga mat, sitta har.
52. Var är dina föräldrar födda?
Mamma I Angermanland I norrland, och pappa pa Lofoten I Norge
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Har nog inte installerat nagon pa denna dator, inte min
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Min och Christins thaimat, eller var det china? ;)
55. När badade du i en pool senast?
I somras pa kvarnbadet med Sanna.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Yes
57. Hur många barn vill du ha?
Tva, en flicka och en pojke. 
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dar man inte hor vad de sager?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nja, nej jag vet inte. Rostar pa Obama sa lange
60. Vad har du för TV-kanaler?
Ja, runt 800 amerikanska. Varav 600 ar "buy from tv"
61. Har du åkt moped någon gång?
Ja?
62. Har du busringt någon gång?
Tror det, fast jag tror aldrig jag pratat med nagon.
63. Har du fått felparkeringsböter?
Neh, inte vad jag kan minnas.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Helt klart!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Oj, vet inte vad som ligger langst bort, Thailand, Brasilien, Dominikanska Republiken eller USA?
66. Har du en egen trädgård?
Neh, jag har inte ens ett eget hus ju?
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Just nu ar det mycket Tom & Jerry pa tv;n
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Den svenska iallafall
69. Badkar eller duschkabin?
Dusch, fast inte en san dar liten
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Bride Wars
71. Favoritpizza?
Vet inte.
72. Chips eller popcorn?
Ostbagar
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Anvander mig av Mint ala VS
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Neh, och lycklig ar jag for det
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Appelpappel
77. Vem är den senaste som du åt ute med?
Christin
78. Favoritchoklad?
Svensk marabou..
79. När röstade du senast?
Nar vi rostade lucia i femman, tror jag.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Haha, nar vi hade det hemma senast antar jag.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Yes, pa tiokampen!
82. Är du bra på matlagning?
Blir bara battre och battre
83. Klarar du att tanka själv?
Yes, dock hade jag problem med vanen idag
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
Nej, aven om vi har huuur manga som helst.
85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca-cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Uniform? Nej det skulle jag inte rakna det som, haha. !
87. Vad är det du senaste handlade?
Tuggummi, nagellacksbortagningsmedel och tandkram pa CVS
88. Har du kräkts offentligt?
Usch ja...
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Jag har redan min lilla Sanna dar hemma, mangmiljardar tror jag inte pa. Jag har det sa bra som jag har det anda tack.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Svart att saga varken ja eller nej pa den fragan, men jag far nog saga nej iaf.
91. Har du ringt något betalnummer?
Nepp.
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Jag hade hoppats pa det...
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Oj ingen aning.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Det hade jag absolut inte! Haha.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Pa den svenska har jag ingen koll, pa den amerikanska ar det fortfarande AC's mobilsvar
96. Vad har du i din väska?
Ipod, planbok, en bok, lakerol, en penna, alleriktabletter, och en kamera saklart!
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Skriver I min dagbok jag fick av storebror innan jag akte.
98. Vad har du att vara tacksam för?
Mitt liv, och allt och alla som hor till. <3
99. Var hittade du den här listan?
I Maddes blogg saklart, inne och laser varje dag, flera ganger om dagen!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Mia, haha, vet att du inte kan saga nej! J
Mamma, du verkar ha sa trakigt hemma, nu far du nagot att gora? J
Du?


Kommentarer
Postat av: madde

Haha!

underbara svar! :D

Obamas hund? Well, då lär man åtmindstånde bli bortskämd haha :D



Puss & Kram!

2009-01-22 @ 11:10:17
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, pågår just nu en tävling.

Följ gärna min blogg med bloglovin och tipsa gärna andra också.

2009-01-22 @ 11:13:24
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0