Mitt i veckan bestyr

Dags for Gunillas andra operation sa hon for ivag tidigt imorrse med Brucan.
Jag borjade 9 som vanligt, gick upp kladde pa lite barn och gick ner for att ata frukost.
Linnea sjuk sa ingen skola for henne, daremot for Thomas.
Sa efter lunch tog jag med mig Thomas till skolan och mormor stannade hemma med Linnea.
Jag lamnade av Thomas och gick och satte mig utanfor och vantade, efter en stund kom de och hamtade mig da stod stackarn och grat och spydde... sa vi gick in och bytte klader, insag aven att han kissat pa sig. Nar jag var med i klassrummet gick det bra och han lekte for fullt, vi var med pa nagon sang och dans grej och sen nar jag tittade pa honom hade han kissat pa sig igen. ! Jag menar 2 ganger pa en och samma dag, han har inte gjort det pa 3 manader...
Sa da valde jag att ta med honom hem. Handelserik dag kan man saga.

Sen var vi bara hemma, tog de lugnt tittade pa film (som de far gora nar de ar sjuka) och bara mos i soffan.
Gunilla ligger i sangen efter operation och Bruce ar ocksa sangliggandes i feber... herre gud. Tur att jag redan varit sjuk. Haha. Skulle behova ta mig bort till Tysons for att kopa ett pa nya jeans, inte for att jag behover utan mer for att jag kanner att jag vill, och sen skulle jag behova ett par finskor. Hmm..

Nu ska jag iaf ta mig upp for trappen och se vad de har for sig. Sen far jag se om de blir Tysons eller ej.

Skulle aven vilja agna annu en tanke at min kara van Madde. :)
Vi hade ett valdigt givande samtal pa msn igar, och hon fick mig idag (efter att ha last hennes blogginlagg) att tanka till annu mera. Aven fast vi som sagt inte kant varandra sa lange innan jag akte, kanns det nu som om jag inte haft ett liv innan dig? Haha. Tragiskt men sant. ;)

http://fruitys.blogg.se/2009/january/alskar-ni-mej.html

Kommentarer
Postat av: madde

Haha jag håller helt klart me dej!

Hur fan var mitt liv innan du kom in i bilden? Din vänskap är verkligen ovärderlig!

Och självklart kan jag fixa din blogg design, är lix. inge pro men de kan någ ordnas =)

Har nog tid i helgen om du skulle vilja?

Puss & Kram!

2009-01-08 @ 08:47:16
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0